10.09.2010 0268.414.414 – Telefonul Pacientului

Pacienţii spitalelor braşovene vor avea la dispoziţie, de luni, 13 septembrie, un număr de telefon cu tarif normal la care pot sesiza orice problemă legată de domeniul sanitar. În zilele lucrătoare, în intervalul orelor 12.00 – 16.00, la numărul 0268/414414 va răspunde un operator care va prelua sesizările cetăţenilor privind modul în care sunt trataţi şi condiţiile de care beneficiază în spitale. După caz, acestea vor fi transmise spre soluţionare la managerii unităţilor spitaliceşti, respectiv la Direcţia de Sănătate şi Asistenţă Medicală din cadrul Consiliului Judeţean Braşov sau la alte instituţii abilitate.

Iniţiativa înfiinţării acestei linii telefonice îi aparţine consilierului judeţean Sebastian Grapă, care este preşedintele comisiei de sănătate şi asistenţă socială. „Ne interesează foarte mult calitatea serviciilor care sunt oferite în unităţile medicale aflate sub autoritatea Consiliului Judeţean. Prin intermediul Telefonului Pacientului vom avea un feed-back al activităţii care se desfăşoară în spitale. Totodată, ne dorim o îmbunătăţire a relaţiei pacient – medic, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor care există în actul medical”, a spus Sebastian Grapă. Postul telefonic a fost deja instalat la Agenţia Judeţeană pentru Persoane cu Handicap, iar apelurile vor fi înregistrate. În acest fel, dacă linia telefonică va fi ocupată de persoane rău-intenţionate sau dornice să facă farse, acestea vor fi acţionate în instanţă.

Toate știrile...

Evenimente în desfășurare