12.05.2021 Chestionar de evaluare a satisfacției clienților CJ Brașov

Stimaţi parteneri şi colaboratori,

UAT JUDEȚUL BRAȘOV, autoritatea administrației publice județene constituită pentru dezvoltarea economico-socială a județului, gestionarea patrimoniului acestuia și coordonarea activităților comisiilor comunale și orășenești, în vederea realizării serviciilor publice de interes județean, a obţinut certificarea ISO 9001:2015 și o menține și în perioada de sustenabilitate a proiectului „Sistem de management integrat la standarde europene pentru administraţia județului Braşov” cod SIPOCA 125 şi cod My SMIS 110505
 
Fiind în slujba cetățeanului și a societății, oferind servicii de planificare, dezvoltare și administrare a județului Brașov, în scopul creșterii calității vieții - prin intermediul aparatului de specialitate și al instituțiilor subordonate, suntem preocupați de eficacitatea și eficientizarea resurselor umane, materiale și financiare ale sistemului administrativ, precum și de îmbunătățirea relațiilor dintre administrație, societatea civilă și contribuabil. 
 
De aceea, vă invităm să completați chestionarul disponibil aici https://forms.gle/7SjYBkeS9HEcWVB96 cu sugestiile și comentariile referitoare la aceste aspecte. 
 
Prin intermediul chestionarului, UAT Județul Brașov doreşte să evalueze percepția dumneavoastră referitoare la calitatea serviciilor prestate de instituție, în vederea acordării unei maxime atenții necesităților actuale și viitoare ale dvs., în calitate de clienți şi/sau beneficiari.
 
Datele transmise pe această cale vor rămâne confidențiale, ele fiind folosite doar în scopul analizei necesare îmbunătățirii calității serviciilor.
 
Vă mulțumim anticipat!

Toate știrile...

Evenimente în desfășurare