- Consiliul Judeţean Braşov susţine mersul cu bicicleta şi dezvoltarea infrastructurii pentru acest mod de deplasare. Pentru a putea îmbunatăţi intermodalitatea la nivelul deplasărilor cu bicicleta, vă rugăm să completați chestionarul HINGE și să-l distribuiți tuturor celor interesaţi.
- Judeţul Braşov, titular al proiectului „STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC CLĂDIRI ȘI INFRASTRUCTURĂ ANEXE LA AEROPORTUL INTERNAȚIONAL BRAȘOV”, anunță luarea deciziei etapei de încadrare „continuarea procedurii privind emiterea aprobării de dezvoltare” pentru proiectul menționat.
- În conformitate cu prevederile Legii nr. 317/28.12.2021 privind bugetul de stat, ale Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale actualizată şi ale OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, preşedintele CJ Braşov prezintă Proiectul bugetului Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2022.
- Proiectul ”România crește cu tine!”
- Consiliul Judeţean Braşov anunţă intenţia de actualizare a Planului de Amenajare a Teritoriului Judeţean (PATJ) Braşov, aprobat cu Hotărârea Consiliului Judeţean Braşov nr. 198 din 8 iulie 2005.
- Anunț dezbatere publică privind proiectul de hotărâre pentru aprobarea inițierii procedurii de desființare a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Brașov prin reorganizare ca structură fără personalitate juridică în cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență, Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie
- Anunt privind intentia de elaborare a documentatiei actualizare plan urbanistic zonal "Aeroportul International Brasov-Ghimbav"
- Programul de Investiţii al Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2022 - Proiect.
- Comunicatul privind evaluarea proiectelor sportive – Federații sportive naționale, etapa I de evaluare pentru anul 2022
- Anunţ de revizuire a acordului de mediul pentru proiectul „Modernizare DJ102G Victoria – Viştişoara, km 0+900-9+900 şi Modernizare DJ 108B 105B – Mănăstirea Brâncoveanu – Valea Sâmbetei, km 0+000 – 1+400”
- În atenţia instituţiilor din subordinea CJ Braşov: Potrivit HCJBv nr. 173/2015, şedinţele ordinare ale CJBv se vor desfăşura, de regulă, în ultima săptămână a fiecărei luni. Vă rugăm ca până la data de 5 a fiecărei luni să ne transmiteţi referatele dvs. în vederea elaborării proiectelor de hotarări.
SERVICII DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER în vederea urmăririi execuţiei lucrărilor obiectivului de investiţii: “Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300 Galați-Calbor-Boholt”
ANUNȚ ACHIZIȚIE DIRECTĂ
SERVICII DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER
în vederea urmăririi execuţiei lucrărilor obiectivului de investiţii:
“Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300
1.DENUMIREA AUTORITĂŢII CONTRACTANTE: Județul Brașov
Adresă: municipiul Brașov, B-dul. Eroilor, nr. 5, județul Brașov
2.TIP ANUNȚ: Achiziție directă
3.TIP CONTRACT: Servicii
4.DENUMIRE ACHIZIȚIE: Servicii de dirigenție de șantier în vederea urmăririi execuţiei lucrărilor obiectivului de investiţii: “Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300 Galați-Calbor-Boholt”
5.COD CPV: 7152000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor
6.DESCRIEREA CONTRACTULUI: Asigurarea serviciilor de dirigenție de șantier în vederea urmăririi execuţiei lucrărilor obiectivului de investiţii: “Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300 Galați-Calbor-Boholt”
7.VALOAREA ESTIMATĂ FĂRĂ TVA: 83.880,73 lei
8.CONDIȚII CONTRACT: Prestatorul, se obligă să presteze serviciile de dirigenție de șantier în vederea urmăririi execuției lucrărilor: “Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300 Galați-Calbor-Boholt”, în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini, atât pe perioada de execuție a lucrărilor (12 luni) cât și pe perioada de garanție a lucrărilor (84 luni), pentru următoarele faze ale proiectului:
· Mobilizare;
· Execuție lucrări;
· Recepție lucrări;
· Perioada de garanție (de notificare a defectelor).
În exercitarea verificării realizării corecte a executării lucrărilor de construcții, Dirigintele de șantier are obligațiile şi răspunderile stabilite prin Caietul de sarcini, atât în perioada de pregătire a investiției (mobilizarea), cât și pe parcursul execuției lucrărilor, inclusiv cele specifice activității de recepție la terminarea lucrărilor.
Dirigintele de șantier va avea responsabilitatea asigurării unei legături eficiente între toate părțile implicate. Acest lucru presupune întâlniri ale Dirigintelui de șantier cu una, mai multe, sau toate părţile implicate, respectiv: Beneficiar, Antreprenor, Proiectant, Inspectoratul de Stat în Construcții, Experți tehnici cooptați.
De asemenea, Dirigintele de șantier va întocmi rapoarte, documente ce urmează a fi elaborate/predate Beneficiarului ca rezultat al serviciilor de urmărire si verificare a lucrărilor de construcții, conform cerințelor din Caietul de sarcini.
Dirigintele de șantier va avea responsabilitatea monitorizării programului de lucrări, solicitând lunar Antreprenorului, defalcarea acestuia cu încadrarea în Graficul de eșalonare al lucrării.
Dirigintele de șantier va avea responsabilitatea certificării lucrărilor executate de Antreprenor în cadrul contractului de lucrări, din punct de vedere cantitativ, calitativ și valoric.
Situațiile de lucrări privind execuția obiectivului de investiții “Consolidare alunecare de teren pe DJ 104J km 7+850 si km 9+600-10+300 Galați-Calbor-Boholt” vor fi certificate prin semnătura şi stampila Dirigintelui de șantier după verificarea tuturor documentelor menționate în caietul de sarcini.
Detalierea tuturor sarcinilor și obligațiilor ce revin dirigintelui de șantier se regăsesc în Caietul de sarcini.
Personalul minim solicitat conform prezentului caietul de sarcini este după cum urmează:
Diriginte de șantier atestat conform Ordin 1496/2011, cu modificările și completările ulterioare, de aprobare a procedurii de autorizare a diriginților de șantier pentru drumuri, poduri de cel puțin interes județean.
Durata de prestare a sericiilor: Durata de prestare a serviciilor de asistență tehnică de supraveghere a lucrărilor, dirigenție de șantier, ce fac obiectul prezentei achiziții publice este de 12 luni pentru perioada de executie plus 84 luni pentru perioada de garantie a lucrarilor, de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor pâna la finalizarea lucrărilor si semnarea de catre Beneficiar a Procesului verbal de receptie finală.
9. DURATA DE VALABILITATE A CONTRACTULUI :este de la data semnării acestuia de ambele părți și până la semnarea de către Beneficiar a Procesului verbal de recepție finală a lucrărilor, respectiv eliberarea garantiei de buna executie.
10. GARANȚIEI DE BUNA EXECUȚIE este în cuantum de 10% din valoarea contractului fără TVA. Garanția de bună execuție se va constitui conf. art. 39(3), art. 40 din HG 395/2016. Restituirea garanției de buna execuție se face conf. art. 42, alin. (3) lit. c) din H.G. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare.
11.CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Oferta trebuie să cuprindă:
-Propunere tehnică
-Propunere financiară
-Documente calificare
11.1.Propunere tehnică: va conține următoarele:
Ofertanţii vor depune oferta tehnică prin care vor prezenta modul de îndeplinire a obligaţiilor și responsabilităților ce revin conform caietului de sarcini.
Descrierea activităților pe fiecare etapă: elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor caietului de sarcini si metodologia de lucru.
Planificarea activităților contractului prin care ofertantul sa indice toate etapele esențiale
Strategia cu resursele necesare realizării contractului;
Planul de lucru care va prezenta o alocare adecvata a resurselor umane necesare realizarii contractului
Pentru acordarea punctajului, conform prevederilor din caietul de sarcini se va completa Formular 10 - Lista personalului cheie nominalizat in vederea acordării punctajului.
Pentru a dovedi capacitatea profesională a dirigintelui de șantier desemnat se vor prezenta, în copie următoarele documente, valabile la data prezentării ofertei:
· Curriculum Vitae semnat de catre persoana desemnata pentru pozitia pentru care este propus in contract
· Diploma de studii/adeverința de absolvire/licență;
· Autorizație diriginte șantier cel puțin domeniul 3.2 (drumuri, poduri de interes județean)
· Contractele pentru care se acordă punctajul, însoțite de procesele verbale de recepție la terminarea lucrărilor sau procesele verbale de recepție finală
· Recomandari din partea achizitoriului/autoritatii contractante/beneficiarului contractelor prezentate pentru acordarea punctajului sau orice alte documente din care sa reiasa implicarea, participarea si/sau pozitia specialistului propus in proiectul/contractul respectiv, contrasemnate de beneficiarul proiectului.
· Declarație de disponibilitate din care să rezulte disponibilitatea acestuia pe perioada prestării serviciilor sau extras REVISAL, in situația in care acesta este angajat pe baza de contract de munca/colaborare sau angajament contractual realizat în vederea prestării serviciilor
Pentru operatorii economici care prezintă expert străin ce deţine certificat/atestat echivalent emis de autorităţile de certificare abilitate din alt stat, nu se impune obţinerea atestatelor/certificatelor recunoscute de autorităţile române la momentul depunerii ofertelor.
11.2.Propunerea financiară: se completează Formularul ofertă 3 prin raportarea la obligațiile specificate în caietul de sarcini.
În cadrul ofertei, se vor include totalitatea cheltuielilor desfășurării activității proprii (cheltuielile privind transportul personalului propriu, alte cheltuieli de funcționare, cazare, masa, etc.) acestea nefiind in sarcina Beneficiarului. Valoarea din propunerea financiară va cuprinde valoarea serviciilor de dirigentie de santier atat pe perioada execuției lucrărilor (inclusiv perioada de mobilizare) cat si valoarea serviciilor prestate pe perioada de garantie a lucrărilor de investiție .
Prețul ofertei este ferm, în lei. Nu se acceptă actualizarea prețului contractului. Nu se acceptă oferte alternative.
11.3.Documente de calificare care însoțesc oferta:
Formularul 1 – Scrisoare de înaintare
Formularul 2 – Informaţii generale despre ofertant
Formularul 3 – FORMULAR DE OFERTĂ
Formularul 4 – Scrisoare de garanție de bună execuție
Formularul 5 – Declaraţie de acceptare a condiţiilor contractuale și modul de constituire al garanției de bună execuție
Formularul 6 – Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016
Formularul 7 - Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 – (se va completa si de asociați sau subcontractanți dacă este cazul);
Formularul 8 – Declarație privind respectare art. 51 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Formularul 9 – Angajament privind susţinerea tehnica si profesională a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici
Formularul 10– Lista personalului cheie nominalizat in vederea acordarii punctajului
Certificat constatator emis de ONRC de pe lângă Tribunalul Teritorial in integralitate, din care sa rezulte ca activitatea principala/secundara pe care o desfășoară conform codificării CAEN corespunde obiectului contractului. Certificatul constatator se va prezenta în original /copie lizibilă “conform cu originalul”, iar informațiile să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor;
12.PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR: 90 zile
13.CRITERII DE ATRIBUIRE: Cel mai bun raport calitate/preț
Conform prevederilor din caietul de sarcini: CRITERIUL DE ATRIBUIRE,
Descărcare - DOCUMENTATIE ANUNT
Descărcare - CONTRACT
Descărcare - FORMULARE
Descărcare - LINK SEAP
Descărcare - CLARIFICARE
Modificat la data de 16 Martie 2022
Evenimente în desfășurare
Program Operaţional Sectorial ''Creşterea Competitivităţii Economice" "Investiţii pentru viitorul dumneavoastră"
Titlul proiectului: "Achiziţionarea unui sistem informatic integrat, destinat gestiunii Registrului Agricol în format electronic, la nivelul Judeţului Braşov, pentru un număr de 15 UAT-uri în parteneriat cu Consiliul Judeţean Braşov, Cod SMIS - CSNR 48399 Proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională''

Live stream ședința Plen CJ Brașov
Descărcare stema Județului Brașov
Brașov Tourism App

Harta Interactivă a Județului Brașov

Agenda anuală a evenimentelor culturale și sportive din Județul Brașov

Chestionar privind satisfacția clienților

Galerie Foto - click aici






