- Consiliul Judeţean Braşov susţine mersul cu bicicleta şi dezvoltarea infrastructurii pentru acest mod de deplasare. Pentru a putea îmbunatăţi intermodalitatea la nivelul deplasărilor cu bicicleta, vă rugăm să completați chestionarul HINGE și să-l distribuiți tuturor celor interesaţi.
- Judeţul Braşov, titular al proiectului „STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC CLĂDIRI ȘI INFRASTRUCTURĂ ANEXE LA AEROPORTUL INTERNAȚIONAL BRAȘOV”, anunță luarea deciziei etapei de încadrare „continuarea procedurii privind emiterea aprobării de dezvoltare” pentru proiectul menționat.
- Anunț dezbatere publică privind proiectul de hotărâre pentru aprobarea inițierii procedurii de desființare a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Brașov prin reorganizare ca structură fără personalitate juridică în cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență, Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie
- În conformitate cu prevederile Legii nr. 317/28.12.2021 privind bugetul de stat, ale Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale actualizată şi ale OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, preşedintele CJ Braşov prezintă Proiectul bugetului Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2022.
- Programul de Investiţii al Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2022 - Proiect.
- Proiectul ”România crește cu tine!”
- Anunt privind intentia de elaborare a documentatiei actualizare plan urbanistic zonal "Aeroportul International Brasov-Ghimbav"
- Anunţ de revizuire a acordului de mediul pentru proiectul „Modernizare DJ102G Victoria – Viştişoara, km 0+900-9+900 şi Modernizare DJ 108B 105B – Mănăstirea Brâncoveanu – Valea Sâmbetei, km 0+000 – 1+400”
- În atenţia instituţiilor din subordinea CJ Braşov: Potrivit HCJBv nr. 173/2015, şedinţele ordinare ale CJBv se vor desfăşura, de regulă, în ultima săptămână a fiecărei luni. Vă rugăm ca până la data de 5 a fiecărei luni să ne transmiteţi referatele dvs. în vederea elaborării proiectelor de hotarări.
- Consiliul Judeţean Braşov anunţă intenţia de actualizare a Planului de Amenajare a Teritoriului Judeţean (PATJ) Braşov, aprobat cu Hotărârea Consiliului Judeţean Braşov nr. 198 din 8 iulie 2005.
- Comunicatul privind evaluarea proiectelor sportive – Federații sportive naționale, etapa I de evaluare pentru anul 2022
Servicii de consultanță și elaborare documentație în vederea conformării cu cerințele Strategiei Naționale Anticorupție pentru proiectul „Mecanisme eficiente in vederea prevenirii coruptiei in administratia Judetului Brasov” cod SIPOCA 1128 și cod MySMIS2
ANUNȚ ACHIZIȚIE DIRECTĂ
Servicii de consultanță și elaborare documentație în vederea conformării cu cerințele Strategiei Naționale Anticorupție pentru proiectul „Mecanisme eficiente in vederea prevenirii coruptiei in administratia Judetului Brasov” cod SIPOCA 1128 și cod MySMIS2014 + 152068 finanțat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă
1. DENUMIREA AUTORITĂŢII CONTRACTANTE: Județul Brașov
Adresă: municipiul Brașov, B-dul. Eroilor, nr. 5, județul Brașov
2. TIP ANUNȚ: Achiziție directă
3. TIP CONTRACT: Servicii
4. DENUMIRE ACHIZIȚIE: Servicii de consultanță și elaborare documentație în vederea conformării cu cerințele Strategiei Naționale Anticorupție pentru proiectul „Mecanisme eficiente in vederea prevenirii coruptiei in administratia Judetului Brasov”
5. COD CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanță în management (Rev.2);
6. DESCRIEREA CONTRACTULUI: În cadrul proiectului urmează să se achiziționeze servicii pentru Servicii de consultanță și elaborare documentație în vederea conformării cu cerințele Strategiei Naționale Anticorupție,
În cadrul acestei activități vor fi achiziționate servicii de consultanță pentru aplicarea metodologiei privind identificarea, evaluarea, analizarea si monitorizarea riscurilor si vulnerabilităților de corupție sau a incidentelor de integritate, precum si stabilirea si implementarea măsurilor de prevenire și control al acestora.
Aceste servicii au în vedere realizării de acțiuni concrete și eficiente de combatere a corupției conform cerințelor HG 599/2018 și SR ISO 31000.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă.
7. VALOAREA ESTIMATĂ FĂRĂ TVA: 134.000,00 lei
8. CONDIȚII CONTRACT:
Prestatorul, se obligă să presteze Servicii de consultanță și elaborare documentație în vederea conformării cu cerințele Strategiei Naționale Anticorupție pentru proiectul „Mecanisme eficiente in vederea prevenirii coruptiei in administratia Judetului Brasov”, în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini, pentru etapele proiectului:
Durata de prestare a serviciilor:
Activitatile prevăzute în contract se vor desfasura dupa cum urmeaza:
B. Implementarea sistemului de management anti-mita ISO 37001:2016, se va realiza in perioada Mai – August 2022, cu excepția subactivitații Asistență și suport pe perioada auditului de certificare care se va realiza în functie de planificarea Organismului de certificare.
C. Elaborarea unui ghid de bune practici pentru prevenirea corupției, se va realiza în perioada Mai – Iulie 2022
9. DURATA DE VALABILITATE A CONTRACTULUI: este de la data semnării acestuia de ambele părți și până la semnarea de către Beneficiar a Procesului verbal de recepție a serviciilor.
10. GARANȚIA DE BUNĂ EXECUȚIE: este in cuantum de 10% din valoarea contractului fără TVA. Garanția de bună execuție se va constitui conf. art. 39(3), art. 40 din HG 395/2016. Restituirea garanției de buna execuție se face conf. art. 42, alin. (2) din H.G. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare.
11. CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Oferta trebuie să cuprindă:
-Propunere tehnică
-Propunere financiară
-Documente calificare
11.1. Propunere tehnică va conține următoarele:
Ofertanţii vor depune oferta tehnică prin care vor prezenta modul de îndeplinire a obligaţiilor și responsabilităților ce revin conform Caietului de sarcini.
Prin propunerea tehnică se va descrie modul de îndeplinire a activității pe fiecare etapă: elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor Caietului de sarcini si metodologia de lucru.
Realizarea acestei activități se va face prin parcurgerea etapelor prevazute in Caietul de sarcini.
Pentru acordarea punctajului, conform prevederilor din caietul de sarcini se va completa Formular 10 - Lista personalului cheie nominalizat in vederea acordării punctajului.
Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului o echipa formată din personal cu competenţe şi experienţă dovedite, alcătuită din minim următorii experţi-cheie precum şi din experţi non-cheie, având calificarea şi experienţa detaliate, după cum urmează:
Experti principali (experți cheie):
a) Coordonator de proiect (Cpr)
Experienţă în calitate de coordonator de proiect constând în implicarea în minim 3 proiecte pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție sau ISO 37001:2016 Sisteme de management anti-mită.
b) Consultant expert (Cex) - consultanță, instruire și implementare ISO 37001:2016 (cel puţin 1 persoana):
Experienţă în calitate de consultant constând în implicarea în minim 3 proiecte pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție sau ISO 37001:2016 Sisteme de management anti-mită.
Pentru operatorii economici care prezintă expert străin ce deţine certificat/atestat echivalent emis de autorităţile de certificare abilitate din alt stat, nu se impune obţinerea atestatelor/certificatelor recunoscute de autorităţile române la momentul depunerii ofertelor.
11.2. Propunerea financiară:
Se completează Formularul ofertă 3 prin raportarea la obligațiile specificate în Caietul de sarcini.
Prețul ofertei este ferm, în lei. Nu se acceptă actualizarea prețului contractului. Nu se acceptă oferte alternative.
11.3. Documente de calificare care însoțesc oferta:
Formularul 1 – Scrisoare de înaintare
Formularul 2 – Informaţii generale despre ofertant
Formularul 3 – FORMULAR DE OFERTĂ si ANEXA la formularul de ofertă
Formularul 5 – Declaraţie de acceptare a condiţiilor contractuale și modul de constituire al garanției de bună execuție
Formularul 6 – Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016
Formularul 7 - Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 – (se va completa si de asociați sau subcontractanți dacă este cazul);
Formularul 8 – Declarație privind respectarea art. 51 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Formularul 9 – Angajament privind susţinerea tehnică și profesională a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici
Formularul 10– Lista personalului cheie nominalizat in vederea acordarii punctajului
Certificat constatator emis de ONRC de pe lângă Tribunalul Teritorial in integralitate, din care să rezulte că activitatea principala/secundară pe care o desfășoară conform codificării CAEN corespunde obiectului contractului. Certificatul constatator se va prezenta în original /copie lizibilă “conform cu originalul”, iar informațiile să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor.
12. EXPERIENȚA SIMILARĂ
Ofertantul trebuie sa demonstreze că a finalizat, în ultimii 3 ani cel puțin un contract de servicii de consultantă, indicând in mod explicit următoarele informații necesare pentru a verifica modul de îndeplinire a cerinței: numărul şi data contractului invocat drept experienţă similară, beneficiarul acestuia şi datele sale de contact, data şi numărul documentului de recepție, precum şi ponderea şi/sau activitățile pentru care a fost responsabil, împreună cu valoarea acestora, fără TVA.
Experiența similară se va dovedi prin prezentarea următoarelor documente:
- copii ale unor părţi relevante ale contractului pe care l-a îndeplinit;
- recomandări; și/sau
- procese-verbale de recepţie; și/sau
- certificări de bună execuţie; și/sau
- certificate constatatoare,
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar, aferente unui contract sau a mai multor contracte din care sa reiasă toate elementele necesare pentru confirmarea îndeplinirii cerinței. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mențiunea „conform cu originalul” - semnate si stampilate de ofertant.
13. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR: 60 zile
14. CRITERII DE ATRIBUIRE: Cel mai bun raport calitate/preț
Conform prevederilor din caietul de sarcini: CRITERIUL DE ATRIBUIRE, pentru evaluarea ofertelor au fost stabiliți următorii factori de evaluare:
A. Componenta tehnică: -pondere 30 %
Punctaj maxim acordat pentru Factorul de evaluare propunerea tehnică: max. 30
Descărcare - LINK SEAP
Descărcare - DOCUMENTATIE ANUNT
Descărcare - FORMULARE
Descărcare - RASPUNS SOLICITARE CLARIFICARE
Modificat la data de 20 Aprilie 2022
Evenimente în desfășurare
Program Operaţional Sectorial ''Creşterea Competitivităţii Economice" "Investiţii pentru viitorul dumneavoastră"
Titlul proiectului: "Achiziţionarea unui sistem informatic integrat, destinat gestiunii Registrului Agricol în format electronic, la nivelul Judeţului Braşov, pentru un număr de 15 UAT-uri în parteneriat cu Consiliul Judeţean Braşov, Cod SMIS - CSNR 48399 Proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională''

Live stream ședința Plen CJ Brașov
Descărcare stema Județului Brașov
Brașov Tourism App

Harta Interactivă a Județului Brașov

Agenda anuală a evenimentelor culturale și sportive din Județul Brașov

Chestionar privind satisfacția clienților

Galerie Foto - click aici






