- Proiectul Programului de Investiţii al Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2023.
- Proiectul ”România crește cu tine!”
- În atenţia instituţiilor din subordinea CJ Braşov: Potrivit HCJBv nr. 173/2015, şedinţele ordinare ale CJBv se vor desfăşura, de regulă, în ultima săptămână a fiecărei luni. Vă rugăm ca până la data de 5 a fiecărei luni să ne transmiteţi referatele dvs. în vederea elaborării proiectelor de hotarări.
- Consiliul Judeţean Braşov anunţă intenţia de actualizare a Planului de Amenajare a Teritoriului Judeţean (PATJ) Braşov, aprobat cu Hotărârea Consiliului Judeţean Braşov nr. 198 din 8 iulie 2005.
- Proiectul Bugetului Consiliului Judeţean Braşov pe anul 2023
- Anunț dezbatere publică privind proiectul de hotărâre pentru aprobarea inițierii procedurii de desființare a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Brașov prin reorganizare ca structură fără personalitate juridică în cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență, Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie
- Anunţ de revizuire a acordului de mediul pentru proiectul „Modernizare DJ102G Victoria – Viştişoara, km 0+900-9+900 şi Modernizare DJ 108B 105B – Mănăstirea Brâncoveanu – Valea Sâmbetei, km 0+000 – 1+400”
- Anunt privind intentia de elaborare a documentatiei actualizare plan urbanistic zonal "Aeroportul International Brasov-Ghimbav"
- Lista sportivilor și antrenorilor premiați în anul 2022, conform regulamentului aprobat prin HCJ nr. 396/31.10.2022
- Consiliul Judeţean Braşov susţine mersul cu bicicleta şi dezvoltarea infrastructurii pentru acest mod de deplasare. Pentru a putea îmbunatăţi intermodalitatea la nivelul deplasărilor cu bicicleta, vă rugăm să completați chestionarul HINGE și să-l distribuiți tuturor celor interesaţi.
Cariera
Concurs de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager/director al Centrului Cultural Reduta Braşov
Anunt_rezultate_selectie_dosare.pdf
Anunt_rezultate_proiect_de_management.pdf
.
pentru
CONCURSURI FUNCȚII PUBLICE
EXAMENE PROMOVARE FUNCȚIONARI PUBLICI
În vederea participării la concursurile pentru ocuparea unei funcţii publice, candidaţii depun la secretarul comisiei de concurs un DOSAR DE ÎNSCRIERE, care va conţine în mod obligatoriu:
1. Formularul de înscriere ce se pune la dispoziţia candidaţilor de către secretarul comisiei de concurs și anexat în format electronic (sau la camera 7);
2. Curriculum vitae, model comun european;
3. Copia actului de identitate;
4. Copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
5. Copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare și după caz, copia diplomei de studii postuniversitare;
6. Copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției publice sau pentru exercitarea profesiei, conform modelului anexat;
7. Copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului și evaluarea psihologică eliberată de unităţi specializate acreditate în condiţiile legii;
8. Cazierul judiciar;
9. Declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Adeverinţa prevăzută la punctul 6, care nu are formatul modelului anexat, trebuie să cuprindă elemente similare acestuia, din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie să conțină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la punctul 8 poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Evenimente în desfășurare
Campanie de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la anticorupție
Chestionar privind percepția cetățenilor despre fenomenul corupției în instituțiile publice
Live stream ședința Plen CJ Brașov
Descărcare stema Județului Brașov
Brașov Tourism App
Harta Interactivă a Județului Brașov
Agenda anuală a evenimentelor culturale și sportive din Județul Brașov
Chestionar privind satisfacția clienților
Galerie Foto - click aici
Live stream ședința Plen CJ Brașov
Descărcare stema Județului Brașov
Brașov Tourism App

Harta Interactivă a Județului Brașov

Agenda anuală a evenimentelor culturale și sportive din Județul Brașov

Chestionar privind satisfacția clienților

Galerie Foto - click aici






